Serwis

Mazda Assistance: służymy pomocą

Mazda Assistance gwarantuje bezpieczeństwo i mobilność. Zapewniamy Państwu pomoc w przypadku awarii technicznej bądź unieruchomienia samochodu spowodowanego m.in. wypadkiem, przebiciem opony, brakiem paliwa, zatrzaśnięciem kluczyków.

Szczegółowy zakres świadczeń i zasady korzystania z programu zawarte są w broszurze Mazda Assistance, którą otrzymacie Państwo przy odbiorze swojej Mazdy.

Operatorzy centrum alarmowego Mazda Assistance dyżurują całodobowo pod numerem telefonu:

+48 (22) 205 50 30

Cena połączenia wegług taryfy lokalnej.

Mazda Assistance jest usługą świadczoną przez Europe Assistance Polska Sp. z o.o. na zlecenie Mazda Motor Poland.
Usługą są objęte samochody zakupione po 1 maja 2008 r. w sieci Autoryzowanych Dealerów Mazda Motor Poland.

E-mail: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Matsuoka Motor Sp. z o.o wiadomości zawierających informacje handlowe dotyczące produktów i usług Dealera, w tym promocji serwisowych, zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera, w formie wiadomości e-mail na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam.
Rozmowa telefoniczna / sms: Wyrażam zgodę na kontakt i rozmowę telefoniczną (głosową) / otrzymywanie wiadomości sms przez Matsuoka Motor Sp. z o.o na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam w celu informowania o produktach i usługach Dealera, w tym promocjach serwisowych, zaproszeniach na jazdy testowe, wydarzeniach organizowane przez wybranego dealera Mazda.
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Matsuoka Motor Sp. z o.o z siedzibą przy Konopnica 164 E, 21-030 Motycz

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.