Serwis

MAZDA NA 5!*

Przedłużona gwarancja nawet do 5 lat eksploatacji samochodu w formie ubezpieczenia kosztów napraw.

Ubezpieczeniowa Gwarancja Serwisowa zwiększa bezpieczeństwo podróżowania Mazdą po wszystkich państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarii, bez obawy ponoszenia nieoczekiwanych kosztów napraw. To dodatkowe ubezpieczenie kosztów napraw udzielane przez firmę CG CarGarantie Versicherungs-AG (dalej "CarGarantie") po upływie 3-letniej gwarancji producenta (lub po przebiegu 100 tys. km), dzięki któremu wartość samochodu przy odsprzedaży wzrośnie. Wraz z naszym partnerem, firmą CarGarantie, Autoryzowane Stacje Obsługi Mazda zapewniają szybką i sprawną obsługę oraz likwidację szkód powstałych w zdarzeniach ubezpieczeniowych w zakresie objętym ubezpieczeniem.

Można wybrać jedną z dwóch opcji:

  • Ubezpieczeniową Gwarancję Serwisową na okres 12 miesięcy (do przebiegu maksymalnie 120 tys. km)
  • Ubezpieczeniową Gwarancję Serwisową na okres 24 miesięcy (do przebiegu maksymalnie 150 tys. km)

Ubezpieczenie można nabyć w Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda w czasie trwania 3-letniej gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km.

 

Szczegółowe zasady ubezpieczenia zawarte są w zakładce Zakres Ubezpieczenia.

E-mail: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Matsuoka Motor Sp. z o.o wiadomości zawierających informacje handlowe dotyczące produktów i usług Dealera, w tym promocji serwisowych, zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera, w formie wiadomości e-mail na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam.
Rozmowa telefoniczna / sms: Wyrażam zgodę na kontakt i rozmowę telefoniczną (głosową) / otrzymywanie wiadomości sms przez Matsuoka Motor Sp. z o.o na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam w celu informowania o produktach i usługach Dealera, w tym promocjach serwisowych, zaproszeniach na jazdy testowe, wydarzeniach organizowane przez wybranego dealera Mazda.
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Matsuoka Motor Sp. z o.o z siedzibą przy Konopnica 164 E, 21-030 Motycz

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.